Ako nakupovať kancelárske potreby?

Krok 1: VÝBER

Vyber si zo stoviek produktov za najlepšie ceny pre Vás.

V ponuke je cez 8.500ks produktov.

Krok 2: KOŠÍK

Potvrď v košíku Váš výber, zadaj informácie o Vás.

Krok 3: DOPRAVA celé Slovensko

V rámci Slovenska je rozdelená do troch stupňov.

  • Objednávka do 69€ bez DPH: 4,99€
  • Objednávka do 150€ bez DPH: 3,99€
  • Objednávka od 150€ bez DPH:: 1,50€

Krok 4: PLATBA

Zaplatíte jednoducho a bezpečne. Vysoká úroveň zabezpečenia, podpora 3D Secure bezpečnostných štandardov.

Platby platobnými kartami Visa, Maestro, MasterCard, Diners Club a Discover. Okamžité platby Uni platba, ČSOB platobné tlačítko, tatra pay, sporo pay, WEB pay, VÚB platby. Bankové prevody cez internetové bankovníctvo väčšiny slovenských bánk.

Krok 5: DORUČENIE

Doručujeme až na miesto určenia. Doručujeme ihneď po zaplatení.

Pre mestá Bratislava a Košice zaručujeme dodávku tovaru do 24 hodín. Pre ostatné mestá pri doručení objednávky do 12:00 hod zabezpečíme dodávku tovaru v priebehu nasledujúceho dňa. Ak sa vyskytne položka, ktorú nevieme dodať v hore uvedených termínoch, budeme Vás informovať o možnom termíne dodávky.

Krok 6: FAKTURÁCIA

Overený klient má možnosť platbou na faktúru s dohodnutou splatnosťou.