Ako nakupovať kancelárske potreby?
Krok 1: VÝBER
Vyber si zo stoviek produktov za najlepšie ceny pre Vás.
V ponuke je cez 8.500ks produktov.
Krok 2: KOŠÍK
Potvrď v košíku Váš výber, zadaj informácie o Vás.
Krok 3: DOPRAVA celé Slovensko
V rámci Slovenska je rozdelená do troch stupňov.
- Objednávka do 69€ bez DPH: 4,99€
- Objednávka do 150€ bez DPH: 3,99€
- Objednávka od 150€ bez DPH:: 1,50€
Krok 4: PLATBA
Zaplatíte jednoducho a bezpečne. Vysoká úroveň zabezpečenia, podpora 3D Secure bezpečnostných štandardov.
Platby platobnými kartami Visa, Maestro, MasterCard, Diners Club a Discover. Okamžité platby Uni platba, ČSOB platobné tlačítko, tatra pay, sporo pay, WEB pay, VÚB platby. Bankové prevody cez internetové bankovníctvo väčšiny slovenských bánk.
Krok 5: DORUČENIE
Doručujeme až na miesto určenia. Doručujeme ihneď po zaplatení.
Pre mestá Bratislava a Košice zaručujeme dodávku tovaru do 24 hodín. Pre ostatné mestá pri doručení objednávky do 12:00 hod zabezpečíme dodávku tovaru v priebehu nasledujúceho dňa. Ak sa vyskytne položka, ktorú nevieme dodať v hore uvedených termínoch, budeme Vás informovať o možnom termíne dodávky.
Krok 6: FAKTURÁCIA
Overený klient má možnosť platbou na faktúru s dohodnutou splatnosťou.